4 gânduri despre „Toate femeile din lume știe că binili învinge

  1. chestia asta s/a jucat la jilava? sau pe unde? am fost și eu de curând la Fortul 13 și am văzut tot ce e mai interesant pe acolo. e chiar impresionant cum trăiesc acum întemnițații, față de cei din trecut… habar n/am dacă am voie să scriu pe blog despre vizita acolo… 🙂 oricum, tot ce am de spus e de bine și de la bine în sus. pitici realizați de ei, graffiti… sport în care au bun simț și pierd…
    mai vorbim.

  2. s-a jucat la facultatea de drept. ce au facut detinutii in Jilava sint niste veritabile opere de arta penitenciara ;)) : veverita din Ice Age, pinguini, pitici sculptati etc. Din pacate n am voie sa intru cu mobilul in puscarie, ca tare le-as mai fotografia.

Lasă un răspuns

