Fusta străbunicii

Posted: Iulie 31, 2015 in Biografice, Modernitate

Bunica tocmai îmi povestea din copilăria ei. Îmi place s-o ascult. Lucrurile pe care le spune ea le poate spune doar ea și cînd n-o să mai fie ea n-o să mai aibă cine să le spună. Îmi povestea că mama ei (pe care am avut și eu norocul să o cunosc, a murit cînd aveam eu șaișpe ani) avea o singură fustă.  O purta în general pe dos, ca s-o păstreze netocită. O întorcea pe față doar cînd mergea la biserică sau avea treabă la oraș sau în sat. Ce vremuri, nu-i așa?

Lasă un răspuns

