Un tort de patruzeci de kilograme și două mirese

Posted: Noiembrie 12, 2012 in Vis
Etichete:, , , , , ,

Știe cineva dacă un tort de 40 de kilograme e mic sau e mare pentru o nuntă? Problema e că nu știu nici numărul de invitați. Probabil unii o să se grăbească să arunce undița în balta psihanalitică a interpretării viselor, unde întotdeauna un pește de aur așteaptă cîrligul cu gura deschisă, și o să-mi spună că mai important decît greutatea tortului este faptul că vreau să mă însor etc, dacă visez torturi de nuntă.

Dar uite că uitasem să spun tocmai esențialul, anume că despre un vis este vorba. Am visat în azi-noapte că se pregătea o nuntă despre care aveam sentimentul vag că ar fi a mea. Doar că nu aveam deloc emoții. Dar mai important decît asta e că nu aveam nici soție. Erau pe acolo două femei care flirtau cu mine, într-adevăr. Sau eu flirtam cu ele. Oricum, flirtam pe rînd cu amîndouă, în timp ce nu mai știu cine îmi alegea tortul de nuntă. Nehotărît pînă în ultima clipă, tipic mie. Dar nu vreau să intru în băltoaca psihanalitică unde toți peștișorii sînt de aur. Habar nu am ce înseamnă visul ăsta, cel mai probabil nimic. Și recunosc că ce mă frămînta cînd m-am trezit din el și ce mă frămînta în continuare e doar dacă un tort de 40 de kilograme e prea mic sau prea mare pentru o nuntă.

Comentarii
  1. arcadia spune:

    Dacă la nuntă erai prezent doar tu și cele două protagoniste, tortul e prea mare. Din punctul de vedere al specialiștilor, care calculează 100 g tort per invitat.

    În cazul în care le vrei ceva mai rubensiene pe fetele din vis, 13 kile de tort de căciulă e perfect :))))))))

  2. Mimi spune:

    Da, și la noi tot așa s-a calculat. La 100 de invitați – 10 Kg de tort. Așa că la nunta din vis sunt 400 de invitați. Probabil că ți se vor înfățișa în visele următoare. 🙂

  3. Mimi spune:

    * probabil că invitații

  4. ionetecatalin spune:

    Deci un lucru e sigur, judecind dupa greutatea tortului am aflat citi invitati aveam la nunta din vis. Si judecind dupa cifra asta sint sigur ca nu e vorba de un vis premonitoriu :)) Revenind la problema mireselor, care pina la urma e mai semnificativa decit problema tortului, cred ca am motive sa ma simt ca ciobanul din Miorita, care avea nunta, dar n-avea nevasta. Acum chiar am motive sa sper ca visul nu e premonitoriu :))

Lasă un răspuns

