O sa scriu fara diacritice azi, pentru ca am o tastatura norvegiana si mi-as gasi mai greu calea spre diacriticele romanesti. Sint in Norvegia, in Dokka, la vreo 200 km mai sus de Oslo. Am ajuns aici cu trenul dupa ce am trecut cu trenul prin inima Suediei, de la est  la vest (Uppsala-Stockholm-Oslo. Din pacate n-am trecut si prin inima vreunei suedeze. N-ar fi fost rau, mai ales ca n-am mai trecut de mult prin inima unei femei. Si zilele astea in care m-am plimbat un pic prin Stockholm si Uppsala mi-au reconfirmat ceea ce stiam de acum doi ani, anume ca suedezele sint cele mai frumoase femei din lume. Asta e o generalizare grosolana si care, deci, necesita multe calificari ulterioare. Dar s-o luam asa, deocamdata.

Dupa ce Cogito s-a nascut de ziua mea (le multumesc aici tutuor celor care au dat „like”  paginii mele Cogito de pe Facebook-e important pentru ca Facebook-ul, stie toata lumea, e una dintre cel mai importante forte ale naturii contemporane-sic), am plecat la conferinta de la Stockholm unde s-au intimplat lucruri frumoase si intersante, dar in loc sa scriu despre asta scriu despre cit de frumoase suedezele. Cogito, asadar, si-a luat o vacanta si in locul lui scrie acum un alt alter-ego al meu, unul mai putin cerebral si mai mult visceral. Ca doar toti avem si viscere, nu?

Pentru iubitorii de film, sa mergi pe strada Ingmar Bergman e ca si cum ai merge pe un pamint sacru, nu-i asa? Eh, atunci am mers si eu pe un pamint sacru ieri, in Uppsala.

PS pentru bucuresteni: In timp ce scriu asta, intr-o soba eleganta arde un foc vioi.

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    Invidie maximă. Pentru mine, Suedia a fost și va rămâne tărâmul de vis.
    Dar cred că ai ajuns pe strada cu fete frumoase când toate celelalte erau la niște tratamente cosmetice că eu le-am văzut și pe celelalte…🙂
    hai că te tachinez, dar promit să vin la nunta ta cu vreo suedeză, și nici măcar nu vei fi preocupat unde să ne cazezi pentru că stau la cumnata mea.
    să te bucuri de ce vezi, privind cu ochii tuturor celor care, nevolnici, stau în capitală și contemplă porumbeii care se înmulțesc din ce în ce mai mult și pisicile care se sălbăticesc din ce în ce mai tare.

  2. ionetecatalin spune:

    ma bucur, ma bucur. si mersi pentru urarile matrimoniale😛 si eu ma bucur extrem de mult ca nu sint in capitala zilele astea. mi-ar placea sa nu mai fiu deloc.

  3. eumiealmeu spune:

    ești de apreciat că te bucuri de ceea ce ai, adică te bucuri de faptul că nu vei mai avea capitala României🙂 și te scurgi spre străinătăți fără să înregistrezi chestiile astea personale… tocmai pentru că sunt personale sunt mai interesante… când fiecare e sătul de ceea ce e el, sinceritatea celuilalt este un capitol nou… in fine, deocamdata, traiasca Scandinavia, ajunge zilei fericirea ei!🙂 …

Lasă un răspuns

