Sfîrşituri şi începuturi

Posted: August 21, 2012 in Biografice
Etichete:, , , , , , , ,

De cîteva zile tot zic că e ziua mea, dar abia mîine e. Din fericire nu o să am timp să mă gîndesc că ziua mea nu înseamnă de fapt nimic, nici la dramatica schimbare de prefix (împlinesc 30 de ani). O să mă gîndesc mai degrabă că poimîine plec la Stockholm pentru o conferinţă intitulată Ends and Beginnings, unde vineri o să prezint şi eu ceva la secţiunea  Religion, state and nation building in Eastern Europe.  După conferinţă o să ajung o zi în Uppsala, orăşelul unde am stat şase luni cu o bursă, acum doi ani.  Apoi la invitaţia unui foarte recent dar bun prieten norvegian o să petrec cîteva zile la Oslo şi în alte părţi din Norvegia.

Cînd eram în Uppsala, Grace Davie, profesoara şi doamna extraordinară pe care am avut norocul s-o cunosc şi să lucrez cu ea timp de cinci luni, mi-a spus cînd am ajuns la jumătatea şederii mele acolo să am grijă cum folosesc timpul care a mai rămas, pentru că întotdeauna a doua jumătate trece mult mai repede decît prima. Uite, asta mă sperie şi pe mine acum: că am împlinit 30 de ani şi că a doua jumătate trece mai repede decît prima. Toată viaţa mea de pînă acum parcă ar fi fost un singur clipit din ochi, şi mi-e frică să mai clipesc încă odată.

Comentarii
  1. Claudiu spune:

    La multi ani si „Velkomen i Norge”

  2. Ciprian Bojan spune:

    Ziceam io de ziua mea😳
    http://bciprianmp.wordpress.com/2012/08/03/eu-n-am-ales/
    La Mulți Ani, ”bătrâne”!🙂

  3. eumiealmeu spune:

    mi-ar fi mila de clipitul tau din ochi, daca n-as sti cat de multe si frmoase au fost clipele fluturarii din gene. hai ca nu e chiar asa de rau sa te trezesti ca ajungi la finalul anului🙂
    glumesc. e oribil, daca te temi de ceva. dar tu n-ai nicio teama, stiu eu!
    in schimb ai doar oportunitati la orizont.
    si sa fim seriosi la noi timpul merge repede, pardon, alearga, pe cand la cei unde vei merge tu, din cauza gerului, si timpul se leneveste! o sa ai 30 de ani cat 60 din Romania…
    si, cum iti spuneam si pe FB, sa fii fericit, ca destept esti!

    • diana spune:

      La Multi Ani Catalin!Iti doresc sa fii sanatos si iubit, iar eu imi doresc ca in continuare sa descopar pe blogul tau articole cu care reuseti sa imi mentii interesul pentru a vizita periodic blogul, adica articole care imi plac f mult! Mult succes in continuare!
      Drum bun la Stockholm si inapoi:)!

  4. ionetecatalin spune:

    nu stiu ce am facut sa merit cititori asa de buni ca voi. Mai ales eumiealmeu ma apreciaza atit de mult incit as putea sa traiesc numai cu aprecierile astea, fara mincare, citeva zile. Iti multumesc si tie, Diana, pentru urari si ma bucur ca te delecteaza scrisoricile mele. Le multumesc si lui Ciprian si lui Claudiu pentru urari. Acuma scriu chiar din Norge, la vreo 200 de km mai sus de Stockholm. Deocamdata e frig si urit afara, dar in casa arde un foc (in plita) frumos si toate sint minunate. Sper totusi sa am citeva zile cu vreme frumoase, pina duminica cind plec.

  5. eumiealmeu spune:

    pentru binele tău, sper să fie zile frumoase (mă refer la căldurică, pentru că în rest garantat că vor fi). dar și dacă nu vor fi cu soare, ia o culoare galbenă în buzunar (sau un tricou galben) și ochii se liniștesc, iar tu te calmezi. pe rybak l-ai văzut pe stradă prin Oslo?🙂

  6. ionetecatalin spune:

    inca nu prea m am plimbat prin Oslo, pentru ca am plecat imediat inspre nord. O s-o fac simbata si duminica. Cine e rybak si ce sa i spun daca l vad? (azi a fost frumos, dovada sint pozel de pe fb)

Lasă un răspuns

