Și despre orgasme nesexuale direct în buricul creierului

Posted: Iunie 12, 2012 in Fără categorie

În seara asta, așa în aer liber cum a fost, concertul cu instrumente cu corzi mi-a amintit un fapt ciudat sau hai să-i zic idiosincratic, dar pentru care sînt recunoscător creierului din capul meu. Sunetele ascuțite și ritmate produse (în special dar nu doar) de instrumentele cu corzi, produc în creierul meu, cu puțin ajutor conștient din partea mea, sau hai să-i zic un pic de efort și gata, ceva ce trebuie să fie o furtună electrică și care îmi dă fiori în ceafă, în vîrful capului și în jos pe șira spinării. Probabil că dacă ar fi ceva mai intens, ar semăna cu o criză de epilepsie. Dar mai mult decît cu o criză de epilepsie, pînă una alta mai mult seamănă cu un orgasm. Un orgasm în creier: neintelectual, nesexual: ci electric, adică unul care se lasă cu descărcări violente de plăcere!
Presupun că doar cine a experimentat poate să înțeleagă despre ce vorbesc eu aici.

Lasă un răspuns

