Frică de zbor

Să zbori

E să dansezi cu aerul

Ca-n filme

Cînd ea se lasă

Moale şi toată

În braţele lui

Pînă la pămînt

Şi braţele lui

O ridică

Aşa e zborul

Un dans cu aerul

După un gol de aer

Şi căderea ta în golul lui

Care aproape te-a zdrobit de pămînt

Dar nu chiar

Trebuie să înveţi  din nou

Să dansezi cu aerul

Cel mai greu e

Să ai din nou încredere

În braţul lui

Care te ridică

Ca în filme

A fost doar un gol

Îţi spune aerul zîmbind

Cu un şir de nori pufoşi

Şi n-a fost ultimul

Dar să nu uiţi

Că golurile de aer

Sînt doar atît

Goluri de aer

Restul e plin

Aşa că

Dansează cu mine

Ca în filme

Şi zboară!

10 gânduri despre „Frică de zbor

  1. Pare sa fie un serial bun. Fricile se preteaza extrem de bine la exploatari artistice. Ca dovada si versurile mele, care, desi nu stiu cit de artistice sint, sint in orice caz exploatative. Tu unde vezi serialul asta?

    1. (doar ocazional) pe aici prin magazine, precum si’n bucatarie la mine (iau ciocolata de menaj de buna calitate, o topesc la bain-marie, o amestec cu (putin)piper (incalzit in tigaie uscata si apoi pisat) sau ce-mi vine/ce am(fructe uscate, semintenii, nuci,alune, verdeturi uscate) torn in forma sau o las mai diforma (sa vaz io asa ca-i facuta de mîna mea), astept cu nerabdare sa se raceasca, ling castronul in care-am facut amestecul (de luceste mai dihai decit o fi lucit vreodata), mînc si dau si la altii. in Delhaize, daca are pe acolo aceeasi politica de asortiment ca pe aici, s-ar putea sa gasesti din cind in cind. io n-am rabdare sa astept ofertele lor cu specialitati, mi le fac singura. si tu poti asta!

  2. Deci tu ma vizitai dni Belgia 🙂 (wordpress imi arata tarile de unde imi vin vizitatorii). ma gindeam eu ca tu stii cel mai bine cum sta treaba cu ciocolata cu piper. nu doar pt ca te cheama asa, dar si pentru ca ti am vizitat blogul si am vazut pe acolo niste chestii frumoase 🙂 La noi nu e Delhaize, e Mega Image care are unele produse Delhaize. Am fost de citeva ori prin Belgia si am niste prieteni prin Bruxelles, dar nu stiu cind o sa mai ajung. Nu-mi ramine decit sa vinez pe aici sau sa incerc sa iti pun reteta in aplicare 🙂

  3. Mi-am cumparat ciocolata din Bruges acum citiva ani de la un astfel de ciocolatier, desi nu stiu daca la fel de bun ca cel recomandat de tine. din pacate n-a fost cu piper. nu mai stiu daca nu aveau sau pe vremea aia nu-mi trecea prin cap ca as vrea sa incerc asa ceva…

Lasă un răspuns

