În căutarea eului pierdut

Posted: Mai 29, 2012 in Biografice, poezie

 

O mie de nimicuri legate într-un şir

Un braţ de vreascuri

Unele mai colorate decît altele

Mirosind a bine sau a rău

Momente pline sau goale

Alungîndu-se unul pe altul, amestecîndu-se

Picături fantomatice care

Adunate în şi prin mine

Sînt substanţă şi sînt eu

 

Mă trezesc acum

După un vis

Cu perlele împrăştiate

Căci firul care le ţinea laolaltă

Nu fusese fir

Fusese vrajă a unui înger rău

Şi nu mai ştiu de unde să le iau

De unde să mă iau

Căci în spate nu mai e decît furtună de nisip

 

Şi nu mă mai am decît pe mine

Golit de ieri

Şi ieri nu mai e decît gol

La fel ca mîine doar că împietrit

Şi tot ce am e un acum

Bezmetic

Tremurînd de frica lui ieri

Zîmbind sfios înspre mîine

Doar că nu mai ştiu cine zîmbeşte

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    Profund!🙂

  2. ionetecatalin spune:

    Cam cît de profund am putut sa privesc eu in mine…

  3. Pansee spune:

    Poate fi un pas spre tine sa vorbesti deja despre „ieri”…

Lasă un răspuns

