N-am mîncat nimic şi nu mi-e foame

Posted: Mai 17, 2012 in Biografice
Etichete:, , , ,

N-ar trebui să scriu astăzi. Tot ce am de spus e incomunicabil. Să spun doar că n-am mîncat nimic azi, cu excepţia cîtorva cireşe dintr-un compot de la Ceuaşu, pe la ora 8 şi ceva, şi totuşi nu mi-e foame cîtuşi de puţin.

De ce mă chinui să scriu, dacă nu e nimic de spus? Credeam că scrisul e un fel de terapie, poate d-aia. Sau poate simt că e o zi plină şi îngreunată cu semnificaţii şi ar fi păcat să nu-mi rămînă nimic de la ea. Că toate trec. Doar ce e scris rămîne. Şi dacă n-ar rămîne nimic de azi, funcţia de jurnal existenţial a blogului meu, care e cea mai importantă, la urma urmelor, ar  fi trădată.

Sau poate scriu doar ca să mă aflu în treabă. Să mă văicăresc. Sînt, în fond, un tip care se văicăreşte oricui şi despre orice. N-aţi mai văzut un exhibiţionist ca mine, vă asigur. Să însemne asta că sînt gol pe dinăuntru, dacă sînt atît de plin de găuri, atît de incapabil de a-mi trăi înăuntru bucuriile şi durerile? Dacă totul trebuie să se exteriorizeze, la mine, ce înseamnă asta pentru interioritatea mea? Că sînt un vas gol? O formă fond? La un moment dat credeam că sînt fără fund, dar în ultimul timp cineva care nu mai e începuse să-mi spună că am făcut fund. Oare cum e să fii fără fund? Infinit?

Oricum ar fi, eu am demonstrat astăzi, poate pentru prima dată de cînd scriu, ce înseamnă să fii fără sens.

Comentarii
  1. Să înțeleg că nu vă este poftă? deoarece în mare parte pofta este preludiu pentru foame!

  2. ionetecatalin spune:

    Nu pot sa cred ca ma multiplici din politete. Aici sintem toti la fel, asa ca sint eu si atita tot🙂 Referitor la intrebarea ta, cred ca mai adecvat ar fi sa zic ca mi-e o greata enorma

  3. Mie cand mi-e greata beau niste tzuica. Dupa aia mananc ceva, zilele astea prefer un curry iute sau un thai.

  4. ionetecatalin spune:

    Dar cind ai de-a face cu o greata existentiala, ca aia din Strainul lui Camus, cred ca tot curry-ul sau thai ul din lume nu ajuta. Tuica s-ar putea, pe de alta parte, sa aiba un efect de moment chiar si asupra acestui fel de greata.

  5. Mancarea vine doar dupa ce tzuica a taiat greatza, e o procedura aici nu te joci cu regulile. Daca tzuica nu merge iti recomanda iarba.

  6. eumiealmeu spune:

    nu mai spun ca te inteleg, ca se intelege de la sine.
    cat despre fund… cred ca uneori cei care simt monstruos, s-ar ruga sa aiba fundul fizic precum al tipei care se pricepe la desfacut cifrul seifului din Tower Heist🙂 pentru ca poate asa are unde se opri greata resimtita si poate o ia inapoi…, ca sa scapam de ea… dar nici un fund ca al ei nu rezolva problema! greata ramane, pana cand ori lasi toata filosofia balta si te joci cu niste masinute de-ale vreunui copil, prin parc, ori te apuci si scrii o carte, prin care sa le fii de folos celor putini din jurul tau…🙂
    cum copil n-ai si nici prin parc nu cred ca te vei duce sa-ti dea vreo mama cu poseta in cap ca de unde sa stie de greata ta existentiala…:-) , singura solutie e sa te apuci de scris serios.
    zona ta de bastina a dat adevarate genii pentru literatura romana.
    spor-t.
    ps. am mai studiat fenomenul FB🙂 . daca postezi poze cu mancare (din aceea care-ti face fundul cat mai mare!) ai si 60 de like-uri, parol! daca pui, de asemenea, buchete de flori, cad ochii tuturor si mai primesti si comentarii, pe langa 90 de like, minunate, fantastice, absolut geniale…
    daca postezi cuvinte, toata lumea devine arici si zice ca esti arici si se sperie ca ai vrut sa spui altceva cu acele(a)…🙂

  7. ionetecatalin spune:

    Cum ma incurajezi tu pe mine mereu sa fac lucruri marete. Mulțumesc

Lasă un răspuns

