Cu bocceluţa pe umăr

Posted: Septembrie 21, 2011 in Biografice
Etichete:, , ,

Tocmai am finalizat, cu succes ar zice unii, poate cea mai importantă perioadă din viaţa mea, dar nu am chef deloc să scriu despre asta. Se zice că Facebook-ul e locul unde lumea varsă tot, dar nu e chiar aşa. Pe Facebook sau bloguri sau alte chestii virtual-publice, ajung doar nimicuri, lucrurile cu adevărat importante fiind în general păstrate pentru noi înşine. Cel puţin eu, sînt frecvent criticat că vărs tot pe Facebook, dar dacă cineva şi-ar face o impresie despre viaţa mea după postările de acolo sau după cele de aici, s-ar înşela amarnic. Poate sînt pe Facebook şi poate am blog, dar eu nu sînt pe Facebook. Pe blog sînt ceva mai mult decît pe Facebook, căci aici sufletul meu se mai scurge ocazional înspre exterior în anumite texte lirice.

Despre perioada pe care tocmai am terminat-o, o să zic doar că am făcut parte dintre norocoşii (în lipsă de un cuvînt mai bun) care au fost plătiţi să facă un doctorat în loc să plătească pentru unul. Probabil unii se uită la un doctorat ca la un fel de pisc, o reuşită notabilă, pe scurt o destinaţie. În realitate un doctorat nu e nimic mai mult decît un punct de plecare. Un doctorat este, într-adevăr, un punct mai elevat în peisaj, un punct de observaţie care îţi oferă perspective şi căi spre numeroase destinaţii, dar în niciun caz nu e o destinaţie. Cine rămîne la un doctorat, e ca şi cum n-ar fi plecat de acasă. Aşa că nu ar trebui să îmi permit prea mult timp de respiro după ce am terminat cu teza. Ar trebui să-mi iau frumos bocceluţa pe umăr şi s-o iau repejor la picior.

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    O gândire sănătoasă!

Lasă un răspuns

