În drum spre frumoasa  şosea (supra?)numită Transalpina, cineva din acest gip de Bucureşti a aruncat un ambalaj care părea să fie de la o ciocolată. Putea să fie şi de la altceva. În orice caz, nu contează. Ce contează e că acest gip care se îndrepta, poate, şi el spre virgina Transalpina, mai mult ca sigur era plin cu diverse chestii cu ambalaje de plastic pe care indivizii care îl ocupau, avînd diverse genuri şi vîrste, dar avînd în comun lipsa bunului simţ elementar, urmau să le arunce pe vîrf de munte.  O astfel de presupunere mi se pare îndreptăţită, din moment ce uite mergeau aruncînd gunoi pe şosea. Maşina respectivă e mare, dar se pare că nu e destul de mare ca să fie loc în ea pentru a păstra gunoiul pînă la primul coş de gunoi.

Mi-ar fi plăcut să mă iau după el, să merg în paralel şi să îi bat obrazul şoferului nesimţit. Dar mi-a fost frică să nu iau bătaie, aşa că am făcut ceva mai puţin îndrăzneţ, adică i-am făcut o poză şi uite că  o pun pe blog. În momente d-astea mi-ar plăcea să fiu şi eu un Mircea Badea sau măcar un Zoso, ca să aibă ceva efect. Altfel postarea mea o să aibă efect doar printre studentele de la filosofie anul unu, cum zicea mai de mult un cititor supărat.

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    Ai fost un mic paparate de ocazie!😉 Da’ să știi că ambalaju’ aruncat dă propretaru’ la gip era ma dă valoare ca propetaru’!😐

  2. ionetecatalin spune:

    Daca am fi pe facebook, as da like la comentariul tau

  3. Sergiu spune:

    La un moment dat devine monoton peisajul colorat doar în nuanțele alea de verde și de auriu-murdar. Are nevoie să fie redecorat cu niște culori mai vii. Poate vreunul dintre pasagerii 4×4=16 a studiat peisagistică sau ceva.😀

  4. ionetecatalin spune:

    Iata si o perspectiva artistica asupra problemei

  5. Tokolyi Mihai spune:

    UNII DINTRE NOI SUNTEM MAI MARI GUNOAIE DECÂT GUNOAIELE PE CARE LE ARUNCĂM!!!

  6. Maria spune:

    Uite ca au vazut asta nu numai studentele de la filosofie ci si cele de la inginerie anul I ;)) .

  7. ionetecatalin spune:

    deci scrisul meu are succes si la mintile inclinate catre stiinte (mai) exacte,nu doar catre cele umaniste. uraa!

Lasă un răspuns

