Munca nu exclude viaţa

Posted: August 12, 2011 in Biografice, Literatura, Tehnologie
Etichete:, , , , , , , ,

Ce vreau să spun cu asta e ţi se pot întîmpla lucruri frumoase şi cînd eşti la muncă. De exemplu, ieri mi-am primit căştile prin FAN Curier la birou. Bucuria de a deschide cutia şi de a asculta pentru prima dată am încercat-o deci în timpul muncii. Pentru că tot a venit vorba, căştile AKG K370 sînt nişte căşti mici (in ear) şi drăguţe dar capabile de o calitate a sunetului impresionantă. Ce-i drept, nu sînt chiar ieftine. Dar ţinînd cont de faptul că eu am dat pe ele cam jumate din cît dă în fiecare lună un fumător care fumează cam 1,5 pachete pe zi (şi eu sper să le am cel puţin un an, dacă nu trei), nu cred că am dat chiar aşa de mult.

Astăzi, o colegă a adus la birou cea mai bună lasagna pe care am mîncat-o eu vreodată. E adevărat că mai mîncasem lasagna doar de vreo trei ori pînă azi. Tot azi, un prieten şi superior (cred că în ordinea asta) mi-a făcut cadou o  carticică tipărită în 1921. Cred că e cea mai veche carte a mea.  Se numeşte Religia viitorului şi a fost scrisă de Charles Eliot. O carte tipărită acum o sută de ani în trecut şi care vorbeşte despre viitor.

Ţinînd cont de toate astea, cum să nu zici că există viaţă şi la  birou?

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    Să nu te prea obișnuiești, fiindcă astfel de zile sunt rare! 😀
    Dar merită să le petreci! E foarte importantă atmosfera de la locul de muncă și spiritul de colegialitate. Nu le ai pe-astea…

  2. ionetecatalin spune:

    N-as zice ca spiritul de colegialitate e o constanta la locul meu de munca. Vorba ta, astfel de zile sint rare.

  3. Ciprian Bojan spune:

    Hmmm… Să fie oamenii educați mai egoiști, adică să te privească proprii tăi colegi ca pe un rival ?

  4. eumiealmeu spune:

    dacă mie mi se întâmplă mereu lucruri frumoase la birou şi cam aşa cum ai dus-o tu azi eu o duc de … 19 ani, în curând, înseamnă că sunt foarte norocoasă, nu? sau înseamnă că toţi ar trebui să aibă un loc de muncă aşa cum am eu.
    zi frumoasă să ai! 🙂
    şi zile de lucru minunate să te aştepte!

  5. inseamna ca esti extrem de norocoasa, sigur ca da. cei mai ulti muritori au un mediu toxic sau apoapte toxic la munca. si pentru Ciprian, nu cred ca are de-a face cu nivelul educatiei. Nu stiu cu ce are..

Lasă un răspuns

