Dîmboviţa eternă

Posted: Iulie 12, 2011 in Stil de viaţă
Etichete:, , , , , , , , , , ,

În fiecare dimineaţă, în drum spre serviciu, trec pe cheiul Dîmboviţei unde în fiecare dimineaţă (cel puţin în cele de vară) sînt aliniaţi pescari, începînd cu Podul Izvor şi pînă spre Piaţa Naţiunile Unite. Pentru că eu trec cu bicicleta pe lîngă ei, îi mai văd scoţîndu-şi undiţele din apă şi de fiecare dată acul e gol.  Ceea ce mă face să mă întreb dacă cineva prinde vreun peşte vreodată din Dîmboviţa. Şi dacă nu prind,  de ce continuă să vină la pescuit. E ca şi cum Dîmboviţa ar fi o promisiune veşnic neîndeplinită care din nu ştiu ce motiv îi fascinează pe pescari.

În altă ordine de idei, aseară eram pe la Zara ca să profit de reduceri (chiar şi în mine e un mic consumerist, hi hi)  şi în timp ce probam un sacou  (un ardelean ar zice pînă probam un sacou) cineva îmi cotrobăia prin geanta pe care  o lăsasem pe o masă cu haine.  „E geanta mea”, zic. Domnul respectiv, un tînăr pe la 35 de ani, îşi cere scuze şi-mi spune că i se părea frumos modelul şi chiar se întreba ce caută o genată între haine. Eu nu mi-am luat geantă de la Zara pentru că mi s-au părut scumpe. Geanta mea e una ieftină, din Mini Prix, dar uite că probabil cineva ar fi fost dispus să plătească pentru ea de cinci, şase ori mai mult doar pentru că a găsit-o la Zara. Consumeristul din fiecare dintre noi…

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    Până una- alta pescarii de pe Dâmboviţa poate hrănesc peştii, sau fac băiţă viermuşilor sau cu ce o fi pescuind…😆
    Că veni vorba de pescuială, cei ce ştiu să pescuiască în ape tulburi nu consideră o tragedie că n-au prins reduceri la magazine, deci au o mai mare largheţe la capitolu’ achiziţii şi locaţii de unde se pot aproviziona… Dar, pe bune, mă întreb la ce o folosi să dai pensia unui amărât pe trei ani pe… o ceva…

Lasă un răspuns

