Să te duci seara cu șeful înspre  casă nu  e cea mai înfricoșătoare perspectivă dintre toate, mai ales cînd au un șef cool ca al meu. Chiar dacă ești obosit după o zi de muncă 2 în 1, adică munca propriu-zisă pînă la 4, urmată de scris la teză, adică și mai muncă, după ce a plecat toată lumea acasă și s-a făcut liniște, pînă la 9. Chiar dacă prietena ți s-a dus singură la o petrecere sau eveniment monden sau cum vreți să-i ziceți, o chestie unde lumea se îmbracă foarte frumos și unde fiecare individ funcționează ca o oglindă pentru celălat. Chiar dacă ai băut cam multă cafea pe la 6 și ți-e teamă că n-o să poți adormi. De fapt, departe de a fi o perspectivă înfricoșătoare, drumul cu șeful înspre casă a fost unul dintre momentele de vîrf ale zilei, poate singurul (șefu’ nu-mi citește blogul, deci nu fac pupincurisme aici, în caz că cineva se pregătea să-și schimbe părerea excelentă pe care o are despre mine).

Asta pentru că șefu’ care e ascultător fidel de Realitatea Fm, m-a pus la curent cu momentele de vîrf ale zilei, și se pare că ziua asta chiar a avut niște momente de vîrf, spre deosebire de mine. În primul rînd, azi a fost prins avocatul din Brașov care aranjat să-i fie omorîtă nevasta de un delincvent profesionist. Delincventul fusese prins acum vreo trei luni cînd a avut loc crima, dar avocatul abia azi. De ce? Șeul meu  dădea vina pe faptul că e român și că noi nu ne pricepem la nimic, nici măcar la omorît. Avocatul, oricît de incredibil ar părea, păstrase niște bilete scrise de mîna lui în care dădea instrucțiuni celui care urma să-i omoare nevasta. Cît de prost să fie cineva să facă așa ceva? Îmi vine să-mi explic asta prin vreun soi de perversă deformare profesională,  dat fiind că era avocat mă gîndesc că n-a putut să se despartă de biletele alea deoarece reprezentau probe în Instanță, n-avea importanță că împotriva lui.

Șeful și-a continuat topul zilei cu accidentul din Primăverii, unde, pe la ora 4 dimineața, un șofer beat a intrat într-o mașină de poliție care era acolo  cu radarul. Se pare că au ajuns toți la spital.

Dar momentul cu adevărat de vîrf al zilei e dat de un apel la 112 al unui tînăr din Timișoara, care  a sunat  acolo pînă a fost luat în serios și în cele din urmă pe sus, spunînd că el e fiul lui Dumnezeu și cultivă canabis, și că vrea să fie luat. Pînă la urmă polițiștii l-au crezut și chiar au găsit la el acasă mult verde și pe el foarte high. Atît de high încît: 1: Se credea fiul lui Dumnezeu, 2: S-a autodenunțat și acum probabil o s-ajungă la pușcărie sau la Probațiune unde o să se ocupe colegii mei de la Timișoara de el.

După drumul înspre casă cu  șefu’, am ajuns la concluzia că uite cîte pierde unu care n-ascultă niciodată Realitatea Fm în mașină și stă ca prostu’ doar cu muzica bună de pe Guerrilla.

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    „Să ne informăm, să ştim ce se mai întâmplă în lumea asta!… Am ajuns un suprasaturat al informaţiei şi o resping, o detest sau, mai grav, mă lasă rece!

  2. alecsxandra spune:

    Probabil a bagat in datorie niste rude manioase sau niste camatari si vrea la inchisoare sa mai treaca timpul.Ce criza!!

  3. ionetecatalin spune:

    pai deocamdata nu e in puscarie, e judecat in libertate pentru ca s a autodenuntat. eu cred ca era super-high si gata

  4. Aproape c-am ras cu lacrimi la ăst articol! Foarte bine scris si la obiect! Imi place! In legatura cu ce zice sefu’ tau….mai mare dreptate nici ca se putea sa aiba!! Nu ne pricepem(fiindca si noi suntem romani si ar fi nedrept sa spun „nu se pricep”) la absolut nimic!!! Suntem niste incepatori si niste papagali la tot!! Si daca le iese ceva bine, e doar o-ntamplare! Daca le-ar iesi poate ca n-ar mai sfarsi arestati, referitor la infractori! Suntem jalnici, ce sa mai incoa si-ncolo. Acel individ consumator de ierburi ar fi trebuit sa se angajeze la contra informatii sau ceva de genul…S-ar apuca de fumat si-ar denunta si alti traficanti!!!:)

  5. ionetecatalin spune:

    n-as fi chiar asa de dur cu romanii🙂

    • nu ma refer chiar la toti, nu ma-ntelege gresit! Insa la mare parte…Daca n-ar fi fost asa, poate c-am fi fost si noi macar la nivelul ungurilor. Sunt sigur ca stii cum arata tara noastra pana-n anii ’90…Ma tot uit la poze si nu-mi vine sa cred! Nu era absolut nicio diferenta intre Romania sau Bucuresti si orice alta capitala europeana! Mai compara-le si acum!! Nu zic nu, era greu si atunci insa ne descurcam mai bine, zic eu!

Lasă un răspuns

