Anul trecut pe vremea asta

Posted: Februarie 11, 2011 in Hai (din) România!
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dacă ai blog, e greu să nu faci din el un loc de văicărit atunci cînd pățești chestii urîte. Parchez de trei ani în aceeași zonă, și n-am pățit niciodată nimic. În schimb, săptămîna trecută am găsit geamul spart și azi am găsit, sau mai bine nu am mai găsit, oglinzile. Cînd ți se întîmplă așa ceva, devii paranoic și începi să te întrebi dacă nu cumva cineva care te cunoaște îți face glume. Mi-au și venit cîțiva suspecți în minte.

Pe măsură ce drogurile „legale”  și heroina avansează, Bucureștiul devine din ce în ce mai puțin sigur pentru noi și pentru mașinile noastre. Măcar bicicleta mi-e în siguranță, pentru că o țin în casă. Take that, hoților!

Anul trecut pre vremea asta eram în siguranță în Suedia. Acolo, toate erau roz chiar dacă în perioada asta a anului erau înghețate. Nicio mizerie nu contamina orizontul, în orice direcție ai fi privit. Oamenii își meritau pe deplin numele de oameni. Aerul era pe deplin respirabil. Și suedezele erau foarte frumoase.

Aici, în dulcea patrie, stau cu oglinzile pe care tocmai le-am cumpărat în casă deoarece mi-e frică să le montez. Pînă dimineață s-ar putea să nu le mai găsesc. O să apelez la expertiza unui prieten care știe să le spargă. Da, o să le sparg înainte de a le monta, ca să le fac astfel mai puțin furabile.

Comentarii
  1. Ciprian Bojan spune:

    😀 Fă o afacere din asta: vinde pă net oglinzi gata sparte, mai ştii, poate mai sunt şi alţii care vor oglinzi gata sparte!😀😛

  2. ionetecatalin spune:

    Nu da oamenilor idei, asta ar fi chiar tragic!😀 in momentul in care oamenii or sa vrea sa cumpere oglinzi gaata sparte, nu mai sint in siguranta cu oglinzile mele gata sparte😀 ma bazez aici pe faptul ca nimeni nu ar vrea sa cumpere oglinzi gata sparte, stiind ca au fost furate. Am incredere in onoarea romanului de vrea sa si sparga cu mina lui oglinzile!

  3. Ciprian Bojan spune:

    Ştii, dacă m-ai fi auzit grăindu-ţi astea, ai fi sesizat amestecul de ironie şi amărăciune la adresa situaţiei descrise de tine… Am inserat emoticoanele alea, ca să par vesel, sau să te fac pe să zâmbeşti… Nu-mi iese să mă prefac nici măcar în scris…🙂

Lasă un răspuns

