Omul care mi-a schimbat ziua

Mi-ar plăcea să pot scrie despre omul sau femeia care mi-a schimbat viața, dar deocamdată nu pot scrie decît despre omul care mi-a schimbat ziua. Și nici măcar asta n-o fac din proprie inițiativă, ci la sugestia omului. Adică el, omul care mi-a schimbat ziua, a sugerat titlul ăsta. Dacă în bine sau în rău, nu știu. A fost în orice caz o distracție de la programul meu de lucru. Ar fi trebuit să petrec măcar opt ore la BCU scriind despre teoria secularizării. În loc de asta, am fost în Brașov, am mîncat o shaorma foarte bună la un restaurant foarte drăguț,  Peperoni, am respirat aer de munte în Sinaia și am văzut stele galbene licărind viu pe un cer negru-albastru înghețat în căutarea Tavernei Sîrbului, pe care nu am găsit-o pînă la urmă, am avut parte de senzații tari pe serpentine, căci Puiu (omul care mi-a schimbat ziua )  ținea săracul motor de doar o sută de cai  pe la cinci mii de ture, și alte lucruri atipice pentru o zi de marți. Acum scriu acest post într-un magazin BSB din Ploiești unde Puiu are grijă ca hainele și vitrina să arate atît de bine încît toate femeile să dea năvală în urma lui. Puiu, care este  visual merchandiser, ar putea foarte bine să cînte  versurile lui Mărginean, mă iubește femeile. Dacă  nu pe el, măcar munca lui, dar ceva din el tot iubește femeile, altfel l-ar fi dat de mult afară BSB. În orice caz, pînă una alta, Puiu are un job  pentru care mulți l-ar invidia. Inclusiv eu parcă îl invidiez uneori, știe el de ce. Se plimbă peste tot prin țară, dar și prin Bulgaria și Moldova, și are grijă de imaginea vitrinelor și a magazinului în general. Meseria lui este una reprezentativă pentru vremurile pe care le trăim, vremuri în care imaginea contează (uneori nu contează nimic altceva), imaginea vinde, imaginea este realitatea propriu-zisă. Mai ales cînd vine vorba de vînzări. Cu alte cuvinte, Puiu nu doar mi-a schimbat ziua, dar este omul zilei .


7 gânduri despre „Omul care mi-a schimbat ziua

Lasă un răspuns

