Viața de la sfîrșit

Posted: Octombrie 25, 2010 in Chestii grele
Etichete:, , , , , , , , ,

Aș vrea să am o viață doar pentru a-l citi pe Kierkegaard. Cred că vreo 90 de ani ar fi de ajuns ca să-l citesc cum trebuie.

Aș vrea să am o viață doar pentru a călători. Atîtea locuri de văzut, atîția oameni de cunoscut, atîtea minuni de gustat.

Aș vrea să am o viață în care să nu fac nimic pentru mine.

Aș mai vrea o viață în care să încerc să mă împac cu matematica. Să îi pătrund toate secretele.

Aș vrea să am o viață în care să trăiesc pe o insulă cu iubita mea și atîta tot.

Aș vrea să mai am o viață în care să gust toată suferința din lume.

Și după toate viețile astea aș mai vrea să am o viață în care să nu fac nimic altceva decît să scriu despre viețile anterioare.

Și în final aș vrea să am o viață care să nu se termine niciodată.

Comentarii
  1. Maria spune:

    Si eu as vrea sa am o viata in care sa ma rasfat si sa fiu rasfata, sa fac bai cu spuma si parfumate, sa mananc ciocolata ( si sa nu ma ingras ), sa ma imbrac in matase si sa ma plimb pe malul marii.
    p.s. Frumoase ar mai fi vietile tale!

  2. Maria spune:

    Una pentru toate … si pentru alte activitati la fel de placute😛

Lasă un răspuns

