Despre Facebook

Dacă reţeaua de socializare Facebook are succesul pe care îl are, nu e la voia întîmplării. Părerea mea e că a dat lovitura în primul rînd pentru că se adresează unei nevoi umane fundamentale, anume  nevoia de a fi împreună cu alţii, chiar dacă diluat şi virtual. Apoi succesul vine şi din faptul că oferă o formă de interacţiune pe care eu aş numi-o uşoară, ca un fulg de nea sau de pui de găină sau alt fel de pui sau altfel de chestie uşoară, mătăsoasă şi colorată.

Fiind vorba de o formă de interacţiune ce se bucură de o mare popularitate la nivel mondial, e de înţeles că a atras atenţie. Atenţia media, anumitor specialişti ai comportamentului şi comunicării şi aşa mai departe. Recent, romanialibera.ro a publicat un articol scris de Laura Toma, care analizează fenomenul Facebook în Romania şi care poate fi citit aici, şi în care mi-am dat şi eu cu părerea, ăsta fiind şi motivul principal pentru care scriu despre asta.

4 gânduri despre „Despre Facebook

Lasă un răspuns

