La mulți ani pentru Kierkegaard

Posted: Mai 5, 2010 in Fără categorie
Etichete:, , , , , , , ,

Are vreun rost sa urezi la mulți ani unui mort? Dacă mortul respectiv e viu pentru tine în multe feluri, da, are. Astăzi e ziua de naștere a lui Kierkegaard și pentru că el e pentru mine mai viu decît cei mai mulți oameni vii din lumea asta, o să-i urez la mulți ani.

N-am reușit să ajung astăzi în Copenhaga așa cum îmi propusesem, de fapt, nu- mi propusesem, doar mă gîndeam că ar fi frumos. Dar totuși am făcut ceva astăzi ce are legătură cu Copenhaga: am ridicat de la un aparat de bilete din gara Uppsala biletele pe care le cumpărasem pe internet. O să fiu acolo pe 15 și pe 16 iunie. Mi-ar fi plăcut să fiu astăzi acolo, să-i văd mormîntul de ziua lui de naștere. Lui, care era un maestru neîntrecut al ironiei, i-ar fi plăcut cu siguranță ironia asta.

M-am gîndit să deschid poarta către lume, ca să zic așa, și să scriu în engleză. Adresa paginii este cogito.co.cc și chiar dacă nu e încă gata, arată mult mai bine decît orice temă aș fi putut să găsesc pe WordPress (mulțumiri lui Ionuț că mi l-a făcut în Joomla și o să-l împodobească cu niște flash-uri), dar din motivul ăsta prima încărcare durează ceva mai mult. Deși scriu în primul rînd pentru nevorbitorii de română, mi-ar plăcea să-l citească și cei cu care împart limba mamă.

Comentarii
  1. […] Preferatul lui Cătălin începe să-mi placă și mie, dar acum nu mai am cu cine vorbi despre el, pentru că înțeleptul a plecat în Alaska. Oricum, mi-am permis să iau frântura asta de text de la el de pe blog și să-i mulțumesc pentru că mi-a deschis ochii cu privire la S. K. […]

  2. ionetecatalin spune:

    Pai atunci, la multi ani pentru Kierkegaard si pentru iubitorii lui🙂 Si faptul ca sint in Alaska nu inseamna nimic. Sint pe internet, e ca si cum as fi la doi pasi :))

Lasă un răspuns

