Am născut trei pui de pisică

Posted: Martie 26, 2010 in Fără categorie
Etichete:, , , , , , , , , , , , ,

Cineva mi-a zis că visul cu pușcăria a fost ciudat. Apoi Mihai a încercat să îi găsească o interpretare freudiană. Toate astea mi-au amintit de probabil cel mai ciudat vis pe care l-am avut vreodată și cred că unul dintre cele mai ciudate vise pe care poate să le aibă o ființă omenească.

Cred că cel mai frumos vis pe care l-am avut a fost pe la 12-14 ani, cînd am visat o fată așa de frumoasă încît m-am îndrăgostit de ea în vis. Doar că dragostea nu s-a terminat cu visul. Cîteva săptămîni bune am avut foarte clar chipul ei în minte și sentimentul pe care l-am avut în vis, că sînt îndrăgostit, a rămas cu mine în toată perioada aia. În general, ești sub impresia unui vis pînă te trezești bine sau cîteva ore după. Sau, cum zicea Alin, jumătate de zi. Dar eu am fost cîteva săptămîni sub imperiul acelui vis. Îmi amintesc că îmi imaginam cum ar fi s-o întîlnesc pe fata aceea în realitate și simțeam permament un gol în stomac pentru că n-o întîlneam deloc. Era și greu, în mica localitate unde eram eu atunci. Și probabil că există doar în vis, fata aia. Din păcate sau din fericire azi nu-mi mai amintesc deloc chipul ei.

Dar să povestesc cel mai ciudat vis pe care l-am avut vreodată. Eram acasă, adică la bunicii mei, unde am crescut, în Vîrtoape, Teleorman, România, Europa, Terra, Calea Lactee. Parcă era o reuniune de familie, ca și cum toată lumea aștepta un eveniment important. Și într-adevăr era un eveniment important: eu eram însărcinat și trebuia să nasc. Cînd a venit fericitul moment, toată lumea s-a adunat în jurul meu. Din cîte îmi amintesc, n-a fost o naștere grea. La urma urmelor, sînt bărbat- doar femeile se chinuie la naștere! Am avut tripleți. Trei frumoși pui de pisică. Îmi amintesc și acum cît de puternic era sentimentul de…paternitate. Sau ar trebui să zic maternitate? Oricum, în momentele alea m-am simțit părinte iar sentimentul de duioșie și dragoste pe care îl aveam pentru puii mei era de o intensitate de nedescris. Evident, nu mă miram deloc nici că am născut, nici că am născut pui de pisică, le acceptam pe toate cu naturalețea și firescul ce caracterizeaza cele mai bizare aparții onirice-și asta era, o să fie toată lumea de acord, foarte bizar! Și nimeni altcineva nu se mira. Toată lumea mă felicita și îmi spuneau cît de bine seamănă puii cu mine.  Eu mă uitam să văd dacă e așa, și într-adevăr așa era. Undeva pe chipurile alea de pisică îmi regăseam, metamorfozate, propriile trăsături. Din fericire nu-mi amintesc cine era mama (sau tatăl?), deoarece n-a apărut deloc în vis. Menționez că ăsta a fost tot visul: momentul concepției nu l-am visat deloc. Ăla ar fi fost un vis nu doar bizar, dar scandalos.

PS: Nu vreau să mă gîndesc ce implicații freudiene ar putea avea visul ăsta, dar oricine vrea să-și dea cu părerea, mai ales Mihai, e liber să o facă. Sînt absolut sigur de identitatea mea sexuală, așa că nicio interpretare n-o să mă pună pe gînduri, mai ales că Freud n-a fost pentru mine niciodată un „altul semnificativ”, ca să zic așa.

Comentarii
  1. Mihai spune:

    Cătălin, dă-mi voie să-ţi spun mai întâi că nu am pus niciodată la îndoială identitatea ta masculină.

    Un vis în care tu naşti mă lasă deja perplex, darmite unul în care naşti pui de pisică… Mă duce cu gândul la ce am văzut mai demult într-o revistă spaniolă: un reportaj care se numea Fotografiar los sueños „Fotografii ale viselor”. Un artist fotograf a făcut nişte montaje fotografice care reproduceau ce a visat el. Una dintre ele era o femeie goală cu cap de pisică.

    Simbolismul pisicii e atât de vast că nu ştiu ce ar putea reprezenta visul tău. Să nu fie vorba doar de cuvântul „pisici!” folosit pe post de înjurătură.🙂

    În schimb am avut şi eu un vis în adolescenţă în care apărea o fată frumoasă de care m-am îndrăgostit. În vis spunea că e din Texas (era în perioada când se difuza la televizor serialul Dallas). Când m-am trezit eram atât de furat de fata din vis (vorba formaţiei Compact!) încât am scris prima poezie din viaţa mea. Poezia se numea Texana mea şi avea versuri chiar cu rimă! Mulţumesc că mi-ai adus aminte de poezie, am s-o caut când mă duc în România, pentru Paşti, săptămâna viitoare, şi poate că o să fie în acelaşi sertar unde am lăsat-o ca adolescent.

  2. Castalia spune:

    azi am mai citit postarea unei prietene care m-a amuzat copios; iata a doua chestie foarte amuzanta care aduce mai mult soare zilei mele;si eu am vise extrem de bizare si visem muuult si absolut in fiecare noapte si mi-am tot propus sa tin un jurnal al viselor, dar am tot amanat, iar acum nu mai am timp de astfel de „picanterii”;

  3. diana spune:

    M-am amuzat copios! Tot spun eu ca vreau sa ma insor cu un barbat care sa ramana insarcinat si sa nasca… cred ca ma multumesc cu niste pui de oameni. Hihi! Tare de tot!

  4. Lala spune:

    Ciudat măi Cătă, spuneai că nu-ţi plac pisicile.. acum naşti pe la spatele meu.. şi nu una, ci 3😐 !

  5. ionetecatalin spune:

    Uneori in vis esti bintuit tocmai de ce nu-ti place, dar nu e asta explicatia. Pentru ca intr-un fel imi plac pisicile, mai ales de cind am vazut-o pe Bella🙂 In orice caz, nu pe la spatele tau am nascut…tu stii ce am vrut sa zic, sper sa nu se mai prinda nimeni altcienva.

    Diana, cred ca toate femeile au visul asta: sa se marite cu un tip care sa ramina gravid si sa nasca. Si stii ce, aproape la toate li se indeplineste, doar ca pe jumatate. Adica, la ceva vreme dupa casatorie barbatul arata ca si cum ar fi gravid, doar ca nu naste niciodata.

  6. Lala spune:

    Văd că toată lumea „se laudă” cu câte un vis pe aici.. eu am fost speriată de mică de hoţi.. şi ţin minte că mă gândeam întotdeauna la cum aş putea să mă comport cu ei în caz că ar intra peste mine în casă, cum aş putea să-i fac să se răzgândească şi să nu mă jefuiască sau să-mi facă vreun rau :)). Până la urmă se pare că am găsit o soluţie😐.. la un moment dat am visat că intraseră doi hoţi la mine în casă.. si că eu i-am servit cu ceai şi cu biscuiţi, după care au plecat :)).

  7. Lala spune:

    Berea are şi ea ponderea ei..

    • ionetecatalin spune:

      Un hot care se respecta ar fi plecat doar dupa ce s-a asigurat ca ti-a terminat tot ceaiul si toti biscuitii. Daca aia au plecat mai devreme, inseamna ca erau neprofesionisti. Eu zic sa te pregatesti mai bine pt data viitoare. Dar mai bine, zic sa nu mai fie vreo data viitoare, nici macar in vis🙂 Desi, solutia ta a fost atit de eleganta incit ar merita sa vedem, in eventuale vise viitoare, daca functioneaza si cu hoti mai..hotariti ;))

      Visul tau mi-a amintit de povestea adevarata a unui hot, nici el prea profesionist, care a patruns intr-o locuinta, a mincat si a baut bine dupa care a adormit si a fost gasit de proprietari a doua zi.

  8. guitarschizofrenic spune:

    cand ne vedem sa vorbim „fata catre fata” o sa trebuiasca sa discutam subiectul asta. am si eu povesti de genul asta! in general „pun in scena” viziuni apocaliptice, dar ciudat mereu sunt calm in vis de parca totul e normal!

  9. Alex(andra) spune:

    Îţi mai spune cineva că aduci cu un motan?Cred că din cauza ochilor verzi şi a părului negru.Asoeciez această imagine cu cea a lui Mefisto,personaj controversat.😛

  10. ionetecatalin spune:

    haha..nu mi a mai spus nimeni ca aduc cu un motan pina acum. si cred ca nici tu nu mi ai fi spus asta daca nu as fi povestit aici visul asta ciudat. Ma sperie asocierea cu Mefisto, recunosc.

  11. ionetecatalin spune:

    si de unde stii ca ochii mei sint verzi? pina acum problema culorii ochilor mei a ramas insolubila. daca ma intrebi chiar pe mine care e, n as putea sa ti spun. verde, galben, portocaliu, caprui ultra deschis, fluctuez incoace si incolo pe lista asta foarte dubioasa.

  12. Alex(andra) spune:

    Mă pricep la astfel de lucruri. Ideea e că e foarte ciudat că nu eşti blond şi nici măcar şaten. De obicei, verdele iese din combinarea genei ochilor albaştri cu cea a ălora căprui. Asta înseamnă că ai avut măcar un strămoş cu ochii de culoarea infinită a cerului. Am o axaţie cu genul acesta de caracteristici. Bruneţi ştiu mulţi, şateni şi mai şi, blonzi mai puţin,dar e puţin probabil să mai fie în număr mare persoane cu pudoaba capilară închisă şi irisul deschis. Din păcate , eu reprezint clişeul românesc cu influenţe slave.😦

  13. ionetecatalin spune:

    si ce cliseu reprezenti tu mai exact?🙂

  14. Alex(andra) spune:

    Clişeul românesc. Am întrebat pe cineva care a locuit în Belgia în ce categorie m-ar pune. Ca gene moştenite am ochii căprui şi părul şaten (între 2-6 ani l-am avut muuuult mai deschis, aproape blond), iar ca stil aduc cu franţuzoaicele, doar că ele sunt mai băieţoase. Multe persoane cred că sunt în clasa a 8-a deoarece nu am mai mult de 157 cm . Me so happy !😀

Lasă un răspuns

