Un prieten bun cu preocupări și înzestrări literare, Fabianni Belemuski, care locuiește în Madrid, a pus pe roate un vis care mi-a trecut și mie prin cap. Dar lucrurile care îmi trec mie prin cap de obicei rămîn acolo. Ceea ce poate, într-adevăr, e un lucru bun. Din fericire ideea de a crea o revistă literară care i-a trecut lui Fabianni prin cap, nu a rămas acolo. Dovada se poate accesa cu un simplu click chiar și de aici, de pe blogul meu. Revista se cheamă Cuadernos Literarios și conține proză, poezie, eseuri, etc, în limba spaniolă și engleză. Eu spaniolă nu știu, dar trăiesc cu impresia că știu, cît de cît, engleză, așa că am scris și eu ceva. Eseul, intitulat Of  beautiful women and other demons, poate fi citit aici și în el dau cîteva ture foarte nervoase frumuseții, ca și cum aș avea ceva de împărțit cu ea. Cei care au citit textul și mi-au dat feedback au zis că nu e rău. Așa că, din moment ce nu e rău, invit să judecați dacă nu cumva o fi chiar bun. Designul paginii web care găzduiește revista a fost făcut de fratele meu mai mic, Ionuț. În concluzie, sînt mîndru atît de Fabianni, cît și de Ionuț, deși amîndoi or să fie cumva nemulțumiți de calitatea acestei recunoașteri publice.

PS: Dacă cineva are nevoie de o pagină web, din cîte știu eu fratele meu lucrează foarte ieftin. Mă întreb de ce nu-mi fac și eu un blog mai sofisticat, pe un domeniu unde aș putea să fiu mai vizibil. Probabil, dacă nu l-am supărat cu ceva în ultima vreme, Ionuț mi-ar aranja gratis pagina. La urma urmelor, cred că scriu ceva mai bine decît mulți bloggeri care se laudă că fac bani din chestia asta. În orice caz, eu nu vreau bani, vreau doar faimă. În seara asta am vizitat și eu blogul unui astfel de om de succes, și am fost întîmpinat de cîteva referiri succesive- foarte explicite, în modul ăla cel mai explicit posibil pe care îl știe toată lumea, de fapt- la actul excreției. Îngrășămînt pentru blogosferă?

Comentarii
  1. oxido spune:

    Da mah,sigur ca iti fac,eu te-am mai intrebat,dar nu ai zis nimic.
    Acum… cand o sa am si eu timp:P

Lasă un răspuns

