Soare nordic

Posted: Februarie 7, 2010 in Călătorii
Etichete:, ,

În decembrie, multă lume îmi plîngea de milă că plec iarna în Suedia. Suedia e o țară nordică și, merge vorba, se moare de frig. Mă uit pe fereastră și sorele strălucește destul de îndrăzneț și chiar dacă nu mai picură apa de prin țurțuri ca ieri, nu e foarte frig, după cum se poate vedea aici.

În schimb, în România ninge, după cum se poate vedea  aici sau dacă te uiți pe fereastră,  și au fost cîteva locuri pe unde temperatura a scăzut pînă la minus 35 de grade. Suedia e o țară foarte lungă (dacă o ții de capul sudic și lași partea nordică să alunce în jos, cred că ajunge pînă la București), așa că urcă foarte mult înspre nord. Poate a fost la fel de frig pe undeva prin nord, dar aici unde sînt eu, aproape în sudul extrem, cel puțin de cînd am ajuns eu nu cred ca temperatura a scăzut vreodată sub minus 10 grade.

Morala? Cine rîde la urmă rîde mai bine ! 😀

Comentarii
  1. catalina spune:

    şedere plăcută acolo în Suedia🙂

  2. Mihai spune:

    Referitor la lungimea Suediei, nu te înşeli: din punctul extrem sudic până în cel extrem nordic e tot atâta cât din cel extrem sudic şi până la Roma.

    Referitor la temperatura în Suedia însă te cam înşeli. Ai avut norocul să soseşti când se mai încălzise. Eu am venit din România pe 8 ianuarie, şi erau -18°C noaptea. În România a fost neobişnuit de frig iarna asta, au murit şi oameni din cauza gerului. Şi am înţeles că şi zilele astea viscoleşte în sudul ţării.

  3. Claudia spune:

    Soarele nordic va ramane intiparit in mintea mea mult timp, eu l-am gasit in Helsinki, Finlanda. L-am vazut cum apune in mare si cat de special este momentul acela. Trebuia sa indur gerul nemilos sa ma pot bucura de imagine, insa a meritat deplin!
    Sa te bucuri de zilele pretrecute in Suedia!🙂

    • ionetecatalin spune:

      Incerc sa ma bucur🙂 dar scopul principal al prezentei mele aici nu e bucuria, ci munca😛 Important e sa gasesc un echilibru intre cele doua. Cit despre soare, nu l-am vazut niciodata apunind pe mare, decit in Bay Watch. Cred ca as indura destul ger pentru privelistea aia..

Lasă un răspuns

