Cine rîde, ajunge!

Posted: Noiembrie 11, 2009 in Fără categorie
Etichete:, , , , , , , , ,

Mi se aplică şi mie vorba asta din titlu. Mai ştiţi ce ziceam ieri despre superstiţioşi? Pe scurt, ziceam că funcţionează doar în cîţiva neuroni, din miliardele pe care le au. Acum vreo două ore, însă, aşteptam la intrarea în biroul decanului şi m-am uitat la ceas. Era 11:11. Am zîmbit, gîndindu-mă la vremurile de mult trecute în care, cînd mă uitam la ore fixe, speram să însemne că „mă iubeşte”. Acum am crescut şi mi se par doar coincidenţe fără sens. Şi bineînţeles că asta sînt. De ce, adică, ar şti ceasul dacă mă iubeşte cineva? Şi presupunînd că ar şti, de ce s-ar obosi să îmi spună? Doar că în secunda aia îi spun, amuzat, unei colege care era lîngă mine, despre întîmplarea asta. Ea rîde dar îmi spune că azi sîntem în ziua a 11-a, luna a 11-a. În momentul ăla m-e trecut un fior de superstiţie. Asta chiar trebuie să însemne ceva! Mă întreb cum m-aş fi simţit dacă am fi fost în 2011 în loc de 2009, sau în 1111. Tipii ăia care trăiau în 1111 au pierdut ocazia să se uite la ceas la ora 11:11, în data de 11.11.11, pentru că pe vremea aia nu existau ceasuri de mînă iar alea de perete erau rare. Poate pe vremea aia, în plin Ev Mediu, o fi însemnînd ceva să te uiţi la ceas în astfel de momente rare, dar azi, într-o lume luminată de flacăra ştiinţei, nu mai înseamnă nimic, din păcate. Ah, că bine zicea Blaga despre corola de minuni a lumii!

Comentarii
  1. catalina spune:

    Poate e de bine 1-ul ăla 🙂

  2. catalina spune:

    Acest „poate” e prima amăgire.
    Hai…doar nu ai crezut nu? :))

  3. ionetecatalin spune:

    Stiam ca glumesti, doar ca uneori eu raspund serios si glumelor 😛

Lasă un răspuns

