O amendă nu costă cît un Nobel, pînă la urmă…

Posted: Octombrie 29, 2009 in Fără categorie
Etichete:, ,

Se pare că ar fi trebuit să verific mai bine sursele înainte să aplic comitetului Nobel proverbe din antichitatea romană. Mă bucur că e aşa şi că Hertei Muller nu i s-a revocat premiul Nobel.  Cum eu nu auzisem de times.ro pînă aseară, nu ştiam că ei fac bancuri, nu ştiri, şi citindu-i in grabă, i-am luat în serios.

În schimb, am o altă veste: i s-a retras premiul Nobel lui Obama exact pentru motivele de care ziceam eu  în ultimul post.  Să vedem, atrag şi eu măcar vreo două mii de vizitatori cu gogoaşa asta?

Lasă un răspuns

