Între două lumi

Posted: Octombrie 22, 2009 in Fără categorie
Etichete:, , , , , , ,

Între două lumi e titlul unei emisiuni radio a Loredanei Dumitraşcu la care am fost invitat de cîteva ori, dar mai e şi titlul stării pe care o am eu acum. Am migrat, iată, pe WordPress, dar nu mă simt aşa de bine. Parcă am lăsat ceva în urmă, parcă mi-e dor de casă, deşi mie nu mi-e dor niciodată de nimic şi de nimeni, cum ziceam într-un post mai vechi. Poate greşeam. Îmi închipui că aşa se simt cei ce pleacă într-o altă ţară. Plusul în ceea ce priveşte nivelul de trai nu compensează întotdeauna şi pe deplin minusul dat de ruperea a ceea ce este familiar. Ca rezultat, unii ajung să facă tot felul de lucruri pe care nu le-ar fi făcut altfel. Probabil nu aş fi scris niciodată postul anterior (care sper că nu va face să-mi pierd cititorii care au mai rămas după ce i-am pierdut pe cei ce mă citeau pe blogspot ) dacă aş fi rămas pe Blogger. Dar aşa, în virtutea anomiei (cuvîntul ăsta e inventat de Durkheim şi se referă la inabilitatea unui sistem de a impune norme comportamentale, morale etc) izvorîtă din stresul şi bucuria mutării, l-am scris.

Comentarii
  1. amina137 spune:

    Bun venit pe wordpress!!!
    [Nu stiu de ce zic asta e ca si cum eu as fi de-a casei (a casei wordepress) dar de fapt eu am venit in casa asta cu chirie cu o saptamana inainte ta.]
    🙂

  2. ionetecatalin spune:

    Multumesc! Parca simt gustul de pîine și sare, virtuale 😛

  3. LoRE spune:

    Partea buna este ca tu te simti intre doua lumi, dar ambele virtuale. Eu, una, ma simt mereu intre doua lumi in viata mea de zi cu zi, de unde si nevoia de a face o emisiune care sa puna putin ordine in lucruri.

    Iti multumesc pentru ca ai venit la emisiunile mele si pentru linkurile de aici, de pe blog!

  4. ivory spune:

    de ce te-ai mutat de pe blogger?

    • ionetecatalin spune:

      Pt ca imi place noul ;)) Eh, nu chiar. Se spune ca mutatul e unul dintre cele mai mari motive de stres din lume, dupa moartea cuiva si divort. M-am mutat pentru ca wordpressul e o platforma mult mai buna si speram sa am si mai multi vizitatori.

  5. LoRE spune:

    Si ce spun statisticile?

    Indiferent de numarul de vizitatori, mi se pare ca blogul tau arata mult mai bine pe wordpress.

  6. Catalin spune:

    Inainte ma luam dupa numarul de vizitatori unici. Aici mi se arata afisarile, ceea ce nu e acelasi lucru. Adica, un singur ip se poate plimba pe blogul meu si sa fac 100 de afisari, ceea ce nu inseamna ca am vizitatori multi.

    Da, si mie ca blogul arata mai bine pe wordpress si se pare ca e ceva mai vizibil, deoarece am primit mai multe comentarii decit inainte.

Lasă un răspuns

