Acum

Posted: Septembrie 29, 2009 in Fără categorie

Acum
Vîrtejul de simţire
Mă izbeşte
De pereţii cosmosului

Fiecare clipă
E beată de un acum
Ce se vrea un veşnic mereu

Mi-e spaimă de moarte de mîine
Căci lui nu-i e frică de mine
Eu sînt pentru el
Ce e praful pentru tobă

Ieri e doar un vis
Pe care l-am avut şi care m-a avut
Mai ales m-a avut
M-a făcut

Şi totuşi
Sînt stăpînul suprem al lui acum
Sînt oglinda în care se uită
Şi strigă: SÎNT !

Sînt, la urma urmelor, şi eu ceva

Puşcăria Jilava, 29.09.09

Comentarii
  1. Daria spune:

    Dupa parerea mea, marele evadat esti TU…iar eu sunt o mica evadata pentru ca citesc ce scrii tu

  2. Catalin Ionete spune:

    Asta inseamna ca pe amindoi ne asteapta o pedeapsa aspra ;))

Lasă un răspuns

