De azi inainte

De azi inainte intrăm în rîndul lumii. Nu eu şi cu tine, cel care citeşti, ci eu şi cu blogul meu. Pentru ca lumea are mania numărătorii şi pentru ca eu m-am săturat să cred că sînt doar doar două persoane care îmi citesc efuziunile lirice, cînd de fapt, probabil, sînt patru, m-am înscris pe trafic.ro, tocmai pentru a demonstra că sînt patru şi nu doi, cititorii mei!

Tot de azi înainte îmi propun şi eu să cresc, altfel decît copacul retardat din poezie. Poate nu e prea tîrziu. O sa-mi iau nişte ghete rupte anul asta, o să stau cu picioarele prin zapada, o să iau toate bălţile la rînd, poate cresc şi eu mai drept, mai sus!

De azi înainte îmi propun să fiu mai cu capul în nori. Şi ce dacă o să-mi rup gîtul ?!!!

10 gânduri despre „De azi inainte

  1. Chiar voiam să menţionez că începuse să mă scoată din sărite pesimismul tău legat de numărul de cititori. Aparenţele înşală! Peste tine pot da mai mulţi oameni decât chiar îţi imaginezi. Întâmplător, la fel ca şi in cazul meu. Sau nu.

  2. Daca ar da peste mine mai multi oameni ca mine, as ajunge cineva in lumea bloggingului :)) in prima zi in care ai dat tu peste mine am avut 100 de hits mai mult decit de obicei si o gramada de likeuri

Lasă un răspuns

