Singur

Posted: Septembrie 13, 2008 in Fără categorie

Nu am sens
Singur
Mă învîrt în gol
Singur
Singur n-are rost
Nimic n-are rost

Degeaba e Universul atît de mare
Dacă sînt singur

Mi-e dor de dor
Respir ca să continui ce?
Doar să nu mor?
Nu-mi place

E destul loc in mine pentru doi

Lumina intră-n mine
Dar acolo se vede
Doar negrul absenţei

De la mii de stele
Primesc darul lor de raze împachetate
Cuante în dar

Forma nedefinită a golului meu
E elastică
Se mulează pe nenumăratele
Potenţialităţi
Îşi aşteaptă împietrirea
Fericirea

Ah
Sînt singur
De tot

Locul de lîngă mine
O simplă reflexie a celui din mine
Stă veşnic călduţ
Şi gol
Echilibrul termodinamic
Ocoleşte locul veşnic călduţ de lîngă mine
El nu se răceşte niciodată

Ah, de-ar fi fost rece sau in clocot
Dar pentru că nu e nici rece nici in clocot
Eu fierb in suc propriu
Şi am început să mă dizolv într-o zeamă fără gust
Căci nimic n-are gust
De unul singur
De unul singur
Nimic n-are gust

Vreau să gust din nesingurătate

Comentarii
  1. Matei Alexandru Belemuski spune:

    „Forma nedefinită a golului meuE elasticăSe mulează pe nenumăratelePotenţialităţiÎşi aşteaptă împietrireaFericirea”O metafora destul de draguta 😉

  2. Catalin Ionete spune:

    Mersi. Si mie mi se pare destul de reusita 😛 E probabil punctul cel mai inalt al acestei vaicareli.

  3. Anonymous spune:

    ceva beletristica n-ai? Spargatorul de cuci ceva?Balta lebedelor ?ca da bine in dormitoru` din sevilla.

  4. Anonymous spune:

    p.s. scrie-mi,mie nimeni nu-mi scrie shitty people:((

  5. Catalin Ionete spune:

    pai, cum sa scrii unui anonim?

Lasă un răspuns

